28 Mac 2009

TAHNIAH!

. 28 Mac 2009


Tahniah kami ucapkan kepada semua pemimpin yang terpilih di dalam pemilihan UMNO yang ke 59 baru-baru ini. Biarpun ada sedikit kontroversi, terutamanya tentang pemilihan Ketua Pemuda Malaysia yang dimenangi oleh Khairy Jamaluddin, namun segala-galanya telah pun tersurat.

Apa yang penting, barisan kepimpinan baru ini tidak lagi menoleh ke belakang, untuk terus berani melangkah serta bijaksana dalam usaha untuk terus berkhidmat kepada masyarakat khususnya orang-orang Melayu. 

Selain itu, barisan kepimpinan UMNO yang baru hendaklah lebih tangkas mematahkan serangan-serangan serta tohmahan pembangkang dalam usaha untuk membersihkan kembali imej UMNO yang kini tercalar.

Kami, sebagai ahli Pemuda terutamanya berharap, agar Ketua Pemuda Malaysia yang baru, dapat menaikkan lagi imej Pemuda UMNO Malaysia, serta membersihkan kembali imejnya yang tercalar akibat didapati bersalah dalam amalan politik wang, seperti mana yang kini sedang diperkatakan oleh masyarakat umum, termasuk di kalangan ahli UMNO sendiri.

Tahniah dan selamat menjalankan amanah dan tanggungjawab yang diberikan. Berjuanglah untuk agama, bangsa dan negara dan bukan untuk pangkat, kemewahan dan kuasa.

1 comments:

Pemuda IKS berkata...

Salam perjuangan,

Tahniah kepada semua yang menang bertanding. Kepada yang kalah, anda belum gagal sepenuhnya dan jangan jemu meneruskan perjuangan.

"MEMPERKASA GENERASI BARU"

Pergerakan Pemuda
UMNO Cawangan Taman IKS
Bahagian Batu WP

http://pemudaiks.blogspot.com