26 Dis 2008

MAJLIS PERASMIAN UMNO CAWANGAN DESA SATU, AMAN PURI, KEPONG.

. 26 Dis 2008








21.12.2008 - Alhamdullilah pada ahad minggu lepas telah tertubuhnya satu lagi cawangan UMNO iaitu UMNO cawangan Desa Satu yang berada di kawasan naungan UMNO bahagian Subang yang diterajui oleh Yang Berhormat Dato' IR Muhammad Bushro Bin Mat Johor. Beliau dengan relahati dan sukacitanya turun ke majlis perasmian tersebut ditemani oleh semua orang-orang kanan beliau iaitu Timbalan Ketua Bahagian UMNO Bahagian Subang iaitu Yang Berbahagia Saudara Megat Firdaus Tan Sri Megat Junid, Naib Ketua Bahagian UMNO Bahagian Subang iaitu Yang Berbahagia Saudara Rauf Dato' Abdullah dan Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Subang iaitu Yang Berbahagia Saudara Harrison Hassan serta ramai lagi AJK dan ahli-ahli UMNO bahagian Subang yang setia di belakang pucuk pimpinan UMNO.

Pada hari tersebut, dengan izin Allah maka telah lahir satu lagi unit AJK UMNO di cawangan UMNO cawangan Desa Satu yang diketuai oleh Saudara Othman Ghani selaku ketua UMNO cawangan Desa satu yang pertama. Turut terpilih pada pagi itu ialah Saudara Zamri Ishak selaku ketua Pemuda UMNO cawangan Desa Satu yang pertama disusuli oleh Saudari Rosliza Ghani selaku ketua Puteri UMNO cawangan Desa Satu yang pertama. Mereka ini adalah teraju pertama dalam sejarah penubuhan cawangan UMNO Desa Satu dan bakal menjadi benteng UMNO bahagian Subang bagi satu penggal sehingga ke Pilihanraya akan datang.

Kami daripada semua unit AJK Gagasan Pemuda Ehsan mengucapkan sejuta tahniah kepada semua yang terpilih pada hari tersebut dan mengucapkan terima kasih kepada YB Dato' IR Muhammad Bushro Bin Mat Johor kerana sudi merasmikan mesyuarat tersebut. Kami juga mengucapkan terima kasih kepada Penyelaras kami iaitu Cikgu Suhaimi Dahman kerna turut sudi turun padang mewakili Gagasan Pemuda Ehsan sebagai pemerhati. Kami juga gembira kerana Saudara Zamri Ishak yang juga merupakan AJK Gagasan Pemuda Ehsan, telah menang tanpa bertanding selaku ketua Pemuda UMNO cawangan Desa Satu yang rasmi. TAHNIAH SEMUA!!!

Gagasan Pemuda Ehsan.

2 comments:

Umno Taman Bukit Desa berkata...

moga UMNO akan terus maju dan berjaya di masa-masa mendatang....

Pemuda IKS berkata...

Salam perkenalan,

Sudilah bertandang ke laman blog kami, Pemuda IKS. Gagasan Pemuda Ehsan telah disertakan di dalam senarai blog pilihan kami sebagai Pemuda Kepong. Sila lihat bahagian "Pemuda Wilayah".

"Memperkasa Generasi Baru"

Pergerakan Pemuda
UMNO Cawangan Taman IKS
Bahagian Batu WP

http://pemudaiks.blogspot.com